E-conomic – administrationssystem og regnskabsløsning
Økonomi- og kassesystem i ét
Mere end 140.000 virksomheder i Danmark har allerede valgt e-conomic som deres foretrukne regnskabsprogram, og hver tredje virksomhed i restaurationsbranchen bruger e-conomic.
Med e-conomic får du en komplet administrations- og regnskabsløsning skræddersyet til din restaurant eller café. Det betyder, at du blandt andet kan integrere regnskabet med dit kassesystem, online bordbooking, take-away systemer, vagtplaner og løn.
Alt du behøver i ét system:
- Fuldt overblik over økonomien
- Integration mellem regnskabsprogram og kassesystem (ingen dobbeltindtastninger)
- Nemt samarbejde med gratis adgang til din revisor
- Smidig håndtering af bestillinger
- Fuldt overblik over vinlageret
e-conomic er et regnskabsprogram for alle – både små og store virksomheder. Programmet gør det nemt at samarbejdet om regnskabet, og det er intuitivt at bruge, så selv ikke-regnskabsuddannede sagtens kan styre deres bogføring selv.