E-conomic – administrationssystem og regnskabsløsning

Økonomi- og kassesystem i ét

Mere end 140.000 virksomheder i Danmark har allerede valgt e-conomic som deres foretrukne regnskabsprogram, og hver tredje virksomhed i restaurationsbranchen bruger e-conomic.

Med e-conomic får du en komplet administrations- og regnskabsløsning skræddersyet til din restaurant eller café. Det betyder, at du blandt andet kan integrere regnskabet med dit kassesystem, online bordbooking, take-away systemer, vagtplaner og løn.

 

Alt du behøver i ét system:

  • Fuldt overblik over økonomien
  • Integration mellem regnskabsprogram og kassesystem (ingen dobbeltindtastninger)
  • Nemt samarbejde med gratis adgang til din revisor
  • Smidig håndtering af bestillinger
  • Fuldt overblik over vinlageret

e-conomic er et regnskabsprogram for alle – både små og store virksomheder. Programmet gør det nemt at samarbejdet om regnskabet, og det er intuitivt at bruge, så selv ikke-regnskabsuddannede sagtens kan styre deres bogføring selv.

Læs mere om e-conomic her

*Kræver FoodXtra medlemskab

Tilmeld dig indkøbsaftale

Få flere fordele med FoodXtra

Se alle indkøbsaftaler